امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

احمدی به اوباما : دلیلی ندارد هر کاغذی جلوی شما گذاشتند بخوانی

 احمدی نژاد به اوبا ما که بعضا فیلش یاد هندوستون می کنه و می خواد با زبون 100 سال پیش ما رو تهدید کنه گفت : شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند آن را تکرار کنید و بدان گنده‌تر و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانستند هیچ غلطی بکنند.
 

دولت اوباما تازگی ها وقتی می خواسته سیاست هسته اش رو توضیح بده این طور زرت و پرت کرده بود که : سیاست هسته ای ما بر مبنای بازدارندگی است اما این دلیل نمی شود که به جائی حمله هسته ای نکنیم !!  

 

باراک  : بینم اوبی می خواستی یه صدای محکم تر در کنی خوب، این چی بود گفتی آخه !

اوباما: آخه من خودم نبودم بچه ها به جای من از خودشون در کردند مگه نه من خیلی  ِردیف تر در می کنم جوون ایهو !

سبزک محلی ما  : خوش به حالتون که میتونید این قدر حرفای گنده گنده در بکنین  باور وکنین من الان از 22 بهمن به این ور یَک چیز درست نوک زبونم گیر وکرده نمی تونم در وکنم !  

نظرات 1 + ارسال نظر
یسبل چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://fdhhjhk@blogfa.com

سلام طرقدارای رییس جمهورزورکی مثل خودش بی ادبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد