امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

بابک زنجانی مرموز و عجیب ....

 یکی از عجیبترین موضوعاتی که تازه باهاش آشنا شدم و برام جذاب هست پرونده بابک زنجانی هست پست زیر یک کپی پیست از خبرگزاری فارس هست هرچند از کپی خوشم نمیاد ولی ..... 

---------------- 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ خودش می گوید 70 شرکت دارد و حدود 17 هزار کارمند در یکی از مجموعه های تحت سرپرستی اش کار می کنند و ماهی 29 میلیارد تومان حقوق می دهد.

تنها 43 سال سن دارد و این روزها نامش بر سر زبان ها است؛ از تحریم های اتحادیه اروپا گرفته تا کمیسیون اصل نود مجلس و گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی.

این روزها در لابه لای خبرها نام بابک زنجانی زیاد به گوش می رسد؛ مردی که حاشیه هایش هم بوی نفت می دهد هم بوی ورزش و هواپیمایی ولی با همه این حاشیه ها هنوز به راحتی فعالیت های اقتصادی اش را ادامه می دهد.

اما این سوال اساسی در ذهن هر روز بزرگتر و بزرگتر می شود، که واقعا بابک زنجانی کیست؟

میلیاردری با بدهی های میلیاردی!

زنجانی متولد 21 اسفند 1349 در تهران است و صاحب شرکت هلدینگ توسعه سورینت قشم است.

گفته می شود زنجانی حدود 64 شرکت داخلی و خارجی دارد که البته در این میان بسیاری از بنگاه ها تجاری که به وی منتسب می شوند نیز تکذیب می شود.

 وزراتخانه ها نفوذ پیدا کرده است. 

ادامه مطلب ...

حق الناس را جدی نگیر آقای هاشمی انتخابات همچنان مخدوش است!

مرداد 88 قرار شد حکم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد تنفیذ شود اما مراسم یک غایب بزرگ داشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان و .... او انتخابات را مخدوش می دانست و هیچ گاه به خاطر عدم حضور خود و حرفهائی که قبل و بعد از انتخابات در باره احتمال مخدوش بودن انتخابات گفته بود عذر خواهی نکرد و معتقد بود 600 هزار نفر افراد سر صندوق و پرسنل وزارت کشور و شورای نگهبان و رهبری تقلب کرده اند و 12 میلیون رای را جابجا کرده اند !!  

اما اکنون 4 سال بعد وقتی رفیق مسجد و گرمابه اش رئیس جمهور شده و توانسته تمام اعضای کابینه او را پیشنهاد دهد دیگر وضع فرق می کند  

آذر 1392

 

هاشمی بهرمانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاه خود سخنرانی می کند و به یاد حق الناس بودن رای مردم و رئیس جمهور می افتد و می فرماید که هیچ کس حق ندارد در نان مردم خورده شیشه بریزد و رای مردم  ...

رای مردم!  رای مردم!  

رای مردم!  رای مردم! 

وای که چقدر بعضی ها به فکر مردم هستند 

آنهایی که حتی مجلس هم از بودجه شان خبر نداشت که چند میلیارد دلارش نیست! آنهایی که هیچ کس جرات نداشت بگوید بالای چشم همایونیشان ابرو وجود دارد آنهایی که خلاصه وجوشان جریان تردید و فتنه و ساقیان جام زهر است .....

 

.....      

45 دقیقه محاکمه غیابی احمدی نژاد توسط روحانی!

 مصاحبه دیشب واقعا جالب بود از تخریبهای رایج و دمده شده علیه تفکر احمدی نژادی تا خسته و فرسوده نامیدن جامعه قبل از ظهور ایشان

 

امروز به نقل از فارس ، 

ارائه اولین گزارش رئیس‌جمهور از 100 روز فعالیت دولت کلید تدبیر و امید که شامگاه سه شنبه صورت گرفت، حاشیه‌هایی داشت که برخی از آنها در پی می‌آید:

* سخنرانی حسن روحانی برای ارائه گزارش 100 روزه از عملکرد دولت یازدهم، ساعت 21 و 40 دقیقه آغاز شد و به صورت مستقیم از شبکه‌های یک سیما و خبر و رادیو ایران پخش شد.

* پوشش ویژه BBC فارسی

*شبکه تلویزیونی BBC فارسی نیز با قطع برنامه‌های عادی خود اقدام به پخش مستقیم سخنان روحانی کرد.

البته کار BBC با اتمام برنامه تمام نشد. پایان سخنان روحانی، آغاز کار اصلی BBC فارسی بود تا با دعوت از کارشناسان مختلف، به ارزیابی سخنان رییس جمهور بپردازد که عمده اظهارات آنها مربوط به سیاه‌نمایی از وضع ایران، خصوصا در حوزه اقتصادی و معیشت، با توجه به سخنان روحانی بود.

* فیلم تبلیغاتی با طعم نیش و کنایه

*پخش یک فیلم تبلیغاتی طولانی شبیه فیلم‌های انتخاباتی برای روحانی در ابتدای برنامه با چاشنی طعنه‌هایی به دولت قبل از نکات تأمل برانگیز در این برنامه بود.

* اجرای برنامه و طرح سؤالات بر عهده سه تن از مجریان تلویزیونی بود که دو تن از آنها برای مردم شناخته‌ شده هستند؛ محمدرضا شهیدی‌فر (مجری برنامه تعطیل شده پارک ملت) و محمود احمدی افزادی (مجری سابق برنامه نگاه یک).

نفر سوم خانم سپانلو مجری-کارشناس اقتصادی بود که سؤالات بخش اقتصاد را از روحانی پرسید. 

* انبارها پُر است

روحانی با بیان اینکه در آغاز کار دولت، وضعیت کالاهای اساسی نگران‌کننده بود، گفت: ذخایر کالاهای اساسی در شرایط نامناسبی قرار داشت اما امروز وضعیت بسیار مطلوبی داریم و برای آینده دور هم خرید کرده‌ایم و انبارها پُر است.

* حمله آغاز می‌شود

این جمله در واقع کلیدی برای گشایش باب هجمه و نقد عملکرد دولت سابق بود و از آن پس، رئیس‌جمهور 45 دقیقه از سخنان خود را به بیان مشکلات و انتقاد از احمدی‌نژاد و همکارانش اختصاص داد.

* باز هم خزانه خالی بود

*روحانی در سخنانش با بیان اینکه در ابتدای تحویل دولت، یک خزانه خالی و میزان زیادی بدهی را به ارث گرفته به بیان آماری در این زمینه پرداخت.

*رئیس‌جمهور گفت: شرایط رکود تورمی که دولت آن را تحویل گرفت در 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده اگرچه بیان این مسئله به معنای هراس از مشکلات نیست و ما با حول و قوه الهی و پشتیبانی مردم مشکلات را حل می‌کنیم. 

دولت قبل بدهکارترین بود

*رئیس‌جمهور با بیان اینکه هر هفته از همکارانش گزارش وضعیت تورم را می‌خواهد، گفت: دولت نهم و دهم در هشت سال گذشته پر درآمدترین دولت بوده و هفتصد و پنجاه میلیارد دلار درآمد ارزی و نفت و گاز داشته که رقم بی‌سابقه بوده اما متأسفانه بدهکارترین دولت بوده است.

* پنبه‌ی سفرهای استانی زده شد

*در حالیکه رهبر معظم انقلاب بارها حمایت خود را از سفرهای استانی دولت سابق اعلام داشته و آن را اقدامی بی‌سابقه از صدر مشروطه تا کنون دانستند، روحانی با انتقاد از این مسئله گفت که دولت گذشته در طول هشت سال سفر استانی 11 هزار میلیارد تومان تعهد ایجاد کرده که با پول و امکانات آن دوره، عملیاتی کردن آن 16 سال طول می‌کشد.

روحانی همچنین گفت که دولت گذشته در عرصه پروژه‌های عمرانی نیز 400 هزار ملیارد تومان تعهد ایجاد کرده که سالیان سال تحقق آنها طول خواهد کشید.

* بلدورز بر روی مسکن مهر

*در حالیکه برخی نظرسنجی‌ها از ابراز رضایت مردم از طرح مسکن مهر حکایت دارد و دولت هنوز هیچ جایگزینی برای آن در نظر نگرفته، روحانی این سیاست دولت نهم و دهم را نیز به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او گفت: اینکه مردم صاحب مسکن شوند کار خوب و ارزشمندی است و ما منکر ساخت مسکن برای مردم نیستیم اما نباید از جیب مردم هزینه آن را بپردازیم .....(ادامه در لینک ادامه مطلب)

  ادامه مطلب ...