امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

یهودیان نسبتا مسلمان و کاملا مظلوم!


یهودیان لو طاهو شاید از خودتان پرسیده باشید که اگر اسلام و مسیحیت و دین یهود در امتداد هم هستند چرا همه یهودیان با مسیحیان و تمام یهودیان و مسیحیان با تعالیم اسلام در تضاد کامل هستند اما باید بگویم که به هیچ وجه اینگونه نیست بلکه هنوز هم هستند یهودیان و مسیحیانی که تقریبا به همان اعتقادات اولیه خود پایبندند و مورد آزار و اذیت صهیونیستها واقع می شوند 

در مطلب زیر که به نقل از سایت شهید آوینی آورده میشود که البته برخی از مطالب آن نیز از سایت مشرق رونوشت شده به این مسأله پرداخته شده است:

 

یهودیان «لو طاهور» فرقه‌ای از یهودیان ارتدوکس هستند که به دلیل عقایدشان در همه کشورهای دنیا از آزار و اذیت‌های صهیونیست‌ها در امان نیستند. یهودیانی که ده‌ها نفر از آنها قصد داشتند به ایران پناهنده شوند اما پیش از خروج از کانادا بازداشت شدند.
 
یهودیان لِو طاهور (Lev Tahor) – به معنای قلب مطهر – یکی از فرقه‌های یهودیان ارتدوکس (یهودیان حریدی یا حاردی) هستند که بیش از سایر فرقه‌های یهودیان به آموزه‌ها و سنت‌های دین یهود و تورات وفادار مانده‌اند و به همین دلیل مورد آزار و اذیت صهیونیست‌ها و لابی‌هایشان قرار گرفته‌اند. از اردن تا کانادا و سرزمین‌های اشغالی با اجتماعات این یهودیان به شدت مقابله می‌شود و نهادهای اجتماعی تلاش می‌کنند با انتقال کودکان این گروه به مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست، از انتقال اعتقادات این گروه به نسل جدید آن‌ها جلوگیری کنند.

یهودیان لو طاهور چه اعتقاداتی دارند؟

 

به گفته «مایر راسنر» که از جمله سرشناس‌ترین رهبران لو طاهور در کاناداست، صهیونیست‌های افراطی به این گروه بدلیل اعتقادات خاصی که دارند - از جمله پوشش زنان - و پایبندی به سایر سنت‌ها و آموزه‌های تورات، لقب "طالبان یهودی" داده‌اند و به بهانه‌های مختلف اعضای این فرقه را بازداشت و یا از محل سکونتشان اخراج می‌کنند.

 

در فرقه لو طاهور، دختران و پسران در سنین نوجوانی بصورت مجزا تحت تعلیم و آموزش قرار می‌گیرند و رسم بر این است که دختران در همان دوره انتقال از نوجوانی به جوانی ازدواج می‌کنند. پوشیدن جوراب برای زنان لو طاهور اجباریست و حجاب مرسوم آنان نیز پوششی شبیه چادر است که تا روی پا را می‌پوشاند.  

 

دختران لو طاهور

 

یهودیان لو طاهور خانواده‌های بسیار منسجم و روابط خانوادگی صمیمانه‌ای دارند و تعدد فرزندان در خانواده‌های این فرقه بسیار مشهود است.

 

اعضای این فرقه متهم به اجبار دختران به ازدواج زودهنگام هستند اما "خاخام شلومو هلبرانس" بنیانگذار این فرقه می‌گوید ما به تمام نزدیکانمان می‌گوییم اگر رضایت 100 درصدی ندارند از ما جدا شوند، دختران نیز به خواست و انتخاب خود در این سنین ازدواج می‌کنند و هیچ اجباری در کار نیست و هیچ دختری پیش از 16 سالگی ازدواج نمی‌کند و کاملا قانونی انجام می‌گیرد. 

یک خانواده از یهودیان لو طاهور

 

خاخام "شلومو هلبرانس" بنیانگذار "لو طاهور" در پاسخ به اتهام ازدواج اجباری دختران این فرقه می‌گوید:‌ دختران نیز به خواست و انتخاب خود در این سنین ازدواج می‌کنند و هیچ اجباری در کار نیست و هیچ دختری پیش از 16 سالگی ازدواج نمی‌کند و کاملا قانونی انجام می‌گیرد


ادامه مطلب ...

موارد استفاده غنی سازی 20 درصد

میگن ما غنی سازی 20 درصدی میخوایم چیکار مگه میخوایم میخوایم بمب بسازیم ....

و اما

غنی سازی 20 در صد فقط برای فعالیت‌های تحقیقاتی وپزشکی هسته ای است کاربردهای پزشکی هسته‌ای :

1. کاربردهای نورولوژی

2. کاربردهای ارولوژی

3. Stroke

4. آشکار کردن انسداد مجاری ادراری

5. بیماری آلزایمر

6. تشخیص پرفشاری خون کلیوی

7. ارزیابی بیماران در جراحی کاروتید

8. انداره گیری عملکرد کلیوی

9. پیدا کردن محل دقیق شیارseizure foci

10. آشکارسازی پس زدگی پیوند کلیه

11. ارزیابی سندرم post concussion

12. آشکارسازی پیلونفریت

13. تشخیص multi-infract dementia

14. آشکار سازی زخمهای کلیه

15. آشکارسازی ضایعات ریوی درایدز

16. وجود و نیزاندازه گیری سطح فعالیت ( بصورت کمی) باکتری عامل زخم معده و اثنی عشر(UBT)

17. پیدا کردن محل دقیق تومور

18. بیماری عروق کرونر

19. یافتن دقیق مرحله پیشرفت تومور

20. اندازه گیری تاثیرات جراحی بای پس BY pass

21. تشخیص موقعیت متاستازها

22. اندازه گیری تاثیرات درمانی برای نارسایی قلبی

23. قضاوت پاسخ به درمان

24. آشکار سازی پس زدگی پیوند قلب

25. آزاد کردن درد استخوانی ناشی از سرطان

26. انتخاب بیماران برای بای پس یا آنژیوپلاستی

27. کاربرهای ارتوپدی

28. تشخیص بیماران جراحی با ریسک بالای حمله قلبی

29. تشخیص تروماهای استخوانی

30. تشخیص نارسایی سمت راست قلب

31. تشخیص استئومیلیت

32. اندازه گیری مسمومیت ناشی از شیمی درمانی قلب

 

ادامه مطلب ...