امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

دوگانگی و نفاق مسئولین عامل شهادت خلیلی ها

بعضی از مسئولین محترم هستند که عبارت مقام معظم رهبری از دهنشون نمی افته ولی پدر مقام معظم رهبری و اسلام رو درآوردند،



اهل کپی پیست نیستم اماحیفم میاد این متن رو ایجا پست نکنم

عزیز دلم استاد پناهیان در شب هفت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف این گونه فرمود:خبرگزاری فارس: دوگانگی رفتار مسئولان سیاسی موجب ضعف در امر به معروف و نهی از منکر می‌شود


 گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم هفتم شهید علی خلیلی شهید ناهی از منکر صبح امروز در حسینیه حضرت زهرا(س) برگزار شد و در این مراسم حجت‌الاسلام پناهیان کارشناس مذهبی امر به معروف و نهی از منکر را بهترین و با فضیلت‌ترین کار اجتماعی خلق برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر آنطور که باید در جامعه ما شناخته نشده است و اندیشمندان علوم اجتماعی و فعالان سیاسی ما به خوبی به آن نپرداختند.

وی افزود: هیچ قانون و اقدام فرهنگی در هیچ حاکمیتی به اندازه امر به معروف و نهی از منکر اثر ماندگار و بی هزینه برای جامعه ندارد.

پناهیان ادامه داد: اگر تمام قوه قضاییه همراه با دستگاه‌های نظارتی جمع شوند در بهترین صورت نمی‌توانند اثر امر به معروف و نهی از منکر را در کنترل بدی‌ها داشته باشند.

این کارشناس مذهبی اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی به صورت مردمی جلوی ناهنجاری‌ها و فساد بایستیم، کلمه مردم در جهان کلمه محترمی است بطوریکه با این کلمه حکومت‌ها تغییر می‌کند و قدرت‌های استکباری بزرگ پشت قدرت این کلمه هستند اما در جامعه ما این مسئله به خوبی توضیح داده نشده است.

وی اضافه کرد: هیچ قانونی قدرت امر به معروف و نهی از منکر را ندارد زیرا این مسئله موثرترین و فراگیرترین امر فرهنگی در جامعه است.

پناهیان گفت: مگر در خانواده‌ها قانون وجود دارد؟ خانواده‌ها بدون قانون و از طریق توصیه‌های دلسوزانه مسائل خود را حل می‌کنند، برای یک جامعه نیز زشت است که مردم بیشتر از پلیس بترسند تا از ناهنجاری‌های اجتماعی.

این کارشناس مذهبی اظهارداشت: جامعه‌ای از نظر فرهنگی و شعور اجتماعی بالا است که بیش از قانون و هرنوع جرمه‌ای از برخورد مردم بترسد.

وی با اشاره به نوع زندگی در غرب گفت: فرهنگ مبتذل غرب انسانی نیست و به زندگی حیوانات نزدیکتر است و به همین دلیل بیشتر با قانون سر و کار دارد، این جامعه عقب افتاده و حیوانی است زیرا با حرکت مردمی اوضاع آن بهبود داده نمی‌شود.

ادامه مطلب ...