امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

دفاع از ظالم به سبک اصلاح طلبان دروغین

با اقدامات عجیب دولت تحقیر و جوسازی های فرزندان فتنه 88 بر علیه فرزندان انقلاب اخیرا (تیرماه 93) شاهد حمله مجدد به جوانان انقلابی به بهانه پرداخت خسارت به انگلیس هستیم

اما واقعا خاک بر سر کسانی که به سفارت کشورشان در انگلیس حمله شد آتش زده شد و اینها زمانش را نمی دانند به خسارتش فکر نمی کنند در حالی که دولت انگلیس مسئول امنیت سفارت ایران در انگلیس بود و در حالی که بنابر شواهد پلیس لندن طبق دستور از حمله کننده گان حمایت کرده بود در این حادثه علاوه بر خسارات مالی دو دیپلمات کشورمان به شهادت رسیدند حالا اگر کسی اقدام بکند برای گرفتن خسارت اینها همین فرزندان خلف انگلیس که با پرروئی نام اصلاح طلب بر خود نهاده اند هزار جور انگ و اتهام بر او خواهند زد .... واقعا خاک بر سر چنین ایرانیانی که ادعای ایرانی بودن هم دارند

برای مطالعه بیشتر در این زمینه روی تصویر کلیک کنید




خاک بر سر کسانی که در 12 تیر سال 66 هواپیمای مسافربری شان را زدند و وقتی بعد از مشخص شدن ماجرا به کاپتان راجرز جنایتکار مدال شجاعت داده شد و در حالی که هر کوری میتواند تفاوت هواپیمای مسافربری با هواپیمای جنگنده را در آسمان تشخیص دهد اینها قضیه را فراموش کردند و بعد از سالها فقط ورود غیرقانونی چند جوان دانشجو یا غیردانشجو را به سفارت انگلیس یادشان می ماند


اخیرا زمزمه های مشکوکی بلند شده برای انتقام گرفتن از کسانی که برای حفظ عزت مردم ایران به لانه جاسوسی انگلیس حمله کردند

کسانی که خودشان نیز مرجع بزرگترین آتشها و بزرگترین آشوبها و بزرگترین حرمت شکنی ها و قتل و غارتها در تاریخ معاصر هستند اکنون آنقدر پررو شده اند که از طرف اربابشان برای مردم ایران اشک تمساح می ریزند که مردم ایران این خسارت را چونه خواهند پرداخت؟! این را به اربابتان بگوئید ای روباه صفتان روزگار به اربابتان بگوئید مردم ایران چگونه خسارت کودتای 28 مرداد را سالها پرداخته اند مردم ایران چگونه خسارت ده ها سال فتنه گری و منافق پروری و تروریست پروری شما را پرداخته اند؟! به اربابتان بگوئید مردم ایرانم به خاطر این چیزها خسارت نخواهند پرداخت و به ما و شما هم اجازه نخواهد داد برایشان اشک تمساح بریزیم  ....

و این هم یک نمونه از این بعضی ها:


مذاکرات ایران و انگلیس برای از سر گیری روابط دیپلماتیک،‌به مرحله بررسی خسارت های حمله به سفارت انگلیس در تهران رسیده است.

در پاییز 1390 ، عده ای با ادعای ارزشگرایی ولی در واقع با اوباش گری ، در اقدامی غیرقانونی و مجرمانه به سفارت انگلیس حمله کردند،‌شیشه ها را شکستند، خودروها را آتش زدند،‌ اموال سفارت از میز و صندلی گرفته تا عکس ها و تابلوها را تخریب کردند و نهایتاً‌ برخی از اموال را از سفارت خارج کردند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟
بعد از آن ،‌ روابط ایران و انگلیس قطع شد، به همین سادگی و به دلیل حمله عده ای که به خودسر معروف اند ولی در واقع ،‌خود سر نیستند.

اینک کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت های وارده برای دریافت غرامت هسند. فقط در یک قلم،‌ خسارت تخریب یک تابلوی نقاشی تاریخی 5.5 میلیارد تومان بر آورد شده است،‌حال بماند سایر آثار تاریخی و سفال ها و میز و صندلی ها و خودروها و در و پنجره ها و  اموال دیگری که حمله کنندگان متوحش، تخریب کرده اند یا از سفارت بیرون برده اند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟
نکته مهم اینجاست که طبق مقررات بین المللی ،‌ایران "موظف است"‌ تمام خسارت های وارده را جبران کند و تا آخرین پوند به انگلیسی ها غرامت بدهد. این یک اصل مسلم در تمام دنیاست  ربطی به ایران و انگلیس هم ندارد.

اما چه کسی باید خسارت بدهد؟ دولت انگلیس،‌ طبیعتاً‌ از دولت ایران خسارت خواهد گرفت زیرا طبق مقررات ،‌ این دولت های میزبان هستند که باید امنیت سفارتخانه های خارجی را به طور صد در صدی تأمین کنند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟
اما در این سو ، عقل ،‌ عدالت و قانون حکم می کند که وزارت امور خارجه علیه تمام آمران وعاملان آن حمله مجرمانه به یک سفارت خارجی اعلام شکایت کند تا غرامت سنگینی که از بابت حمله آنها از کیسه بیت المال می رود،‌ از آنان اخذ شود.

صورت مسأله کاملاً‌مشخص است:‌ یک عده قانون شکن در روز روشن به یک سفارتخانه خارجی حمله کرده و اموال را تخریب و غارت کرده اند. خودشان هم کاملاً شناسایی شده اند و دقیقاً‌ مشخص است که چه کسانی این کار را کرده اند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟
بنابراین ،‌همان ها که آن روز حیثیت ایران را در جهان خدشه دار کردند و تحمیل میلیاردها تومان غرامت را بر مردم ایران باعث شدند،‌ باید دست به جیب شوند و جبران خسارت کنند. چگونه است که یک شهروند ساده اگر خسارتی به یک شخص دیگر وارد کند باید خسارت بدهد و اگر نتوانست زندانی می شود ولی این افراد نه؟!

 
اگر دولت بخواهد از کنار این قضیه بگذرد ، مانند این می ماند که فردی خانه دیگری را آتش بزند و حکومت به جای محاکمه فردی که آتش زده ، خودش رأساً هزینه بازسازی خانه آن شخص را بدهد! قضیه در این حد مضحک و البته آزار دهنده است.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟
مردم ایران که از بابت تیره شدن روابط بین المللی ایران ،‌ تاوان فراوان داده اند ،‌چه گناهی کرده اند که باید غرامت وحشی گری یک عده قانون شکن شناخته شده را بدهند و آنها هم راست راست بگردند و به ریش ملت بخندند؟!

قطعاً مردم ایران راضی نیستند با این همه مشکلات اقتصادی ، از جیب شان تاوان ماجراجویی های غیر قانونی یک عده معدود پرداخته شود.
وزارت خارجه و قوه قضاییه مسوولان مستقیم اجرای عدالت در این باره هستند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

چه دل قشنگی داری تو... چقدر به سادگی دلت حسودیم می شه

سلام علیکم این چشم زیبای دل شماست که در بنده ناقابل زیبایی میبینه بعضیا چون عینکشون آلوده هست همه جا رو آلوده می بینن
سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد