امــــروز گذرگاه آینده
امــــروز گذرگاه آینده

امــــروز گذرگاه آینده

امروز

اینهمه فقیر داریم چرا کمک به یمن و لبنان و خارجی ها ـ !!!

میگفت:

مردم یمن بمباران میشن ؟ به ما چه ! هشت سال زیر موشکای صدام تیکه تیکه شدیم ، خمینی همچنان میخواست بره کربلا ، یه موشک خورد شمال تهران و محل زندگی بزرگان ، جام زهر نوشید... اونا هم بجنگن و شهید شن یا جام زهر بنوشن ، هنوز بعضی مناطق جنگ زده بازسازی نشده.....  %%داعش عراقیارو میکشه؟ بهتر ! اسیرای مارو تو شهرای شیعه نشینشون به تف و حقارت کشیدن ، یک شیعه عراقی تو جنگ طرف ایرانو نگرفت...‌. همین عراقی ها سه سال پیش به تبدیل خلیج فارس به عربی رای مثبت دادند.... - ٪٪ بچه های غزه گرسنن؟؟ به درک ! دم دروازه غار پایتخمون ، بچه ده ساله از گشنگی مواد میفروشه - ٪٪ دخترای ایزدی کنیز میشن؟ به جهنم ! سن فحشا دختران از سر فقر تو کشورم رسیده به۱۳. -- پولی که به ایران رواست ، به لبنان حرامه به غزه حرامه به سوریه حرامه پولی که به بیمارستان رواست ، به ساخت ضریح حرامه ، پول نفتی که بچه یتیم رواست ، به آغا ضاده حرامه ، خبری که به نون خشکی ۱۳ ساله رواست ، به بچه آخوند پورشه سوار حرامه.... هعی..... وطن...... باشد که رستگار شوید..... کپی و"

 

پاسخ:

1 - در طول جنگ تحمیلی این بمباران ها وجود داشت و امام هرگز از خانه ی ساده و آسیب پذیرش به پناهگاه نرفت در حالی که مردم عادی این کار را میکردند دشمنان امام خمینی (ره) هم به شجاعت، ثبات رای و شخصیت با عظمت ایشان معترفند .

ایشان هیچگاه در بمبارانها به پناهگاه نرفتند و در انفجارها هم تغییری در حال ظاهری و یا داخلی ایشان که با دستگاه از قلبشان ثبت می شد، مشاهده نشد .

 

1.                                                                                                     http://www.yjc.ir/fa/news/4795414

 

پذیرش قطعنامه 598 علل مختلفی چون کارشکنی داخلی برخی از مسئولان، تغییر نسبی قطعنامه 598 به نفع ایران، حمایت جهانی از رژیم بعث و تغییر در موازنه جنگ و ... داشت .

                http://www.siasi.porsemani.ir/node/2410

 

 

2 . بر اساس شعر زیبای سعدی (بنی آدم اعضای یک پیکرند)، چگونه می توان ادعای انسانیت کرد اما در برابر کشتار، تجاوز، ظلم و فقر انسانها بی تفاوت بود؟! و از آن بدتر عباراتی چون "به درک" ، "به جهنم" و "بهتر" را در مورد رنج همنوع به کار برد؟!! در اسلام صراحتا به ضرورت دفاع از مظلوم پرداخته شده است .

پیامبر اکرم (ص) :

کسی که فریاد یاری و کمک ”ای مسلمانان!“ را بشنود و اجابت نکند، مسلمان نیست."کافی، ج۳، ص ۲۳۹"

 

http://maarefquran.org/index.php/page,viewArticle/LinkID,4255

 ما فقیر زیاد داریم اما کشور ما کشور فقیری نیست ، کمک به نیازمندان داخلی هم بسیار ضروری هست ولی اون رو باید با رفع تبعیض و برقراری عدالت درست کرد و گرنه تا زمانی که یک طرف یک عده سگهاشون رو عمل جراحی زیبایی میکنن و هر سال آنتالیا و دبی میرن و ماشینهای فوق لوکس سوار میشند و بستنی با پودر طلا فروخته میشه و .... و یک طرف مشکلات عده ای با گوشه ای از همین حیف و میل ها قابل حل هست مشکلی حل نمیشه باید این سوراخها گرفته بشه و نظام توزیع و درآمد اصلاح بشه

4 - اکثریت شیعیان و بسیاری از کردهای عراق هوادار ایران و مخالف صدام بودند، صدام بیشتر از ایرانی ها عراقی های شیعه و کردها رو کشته و هنوز هم قبرهای دسته جمعی از زمان صدام در مناطق شیعه و کرد وجود داره و جنایات صدام در حلبچه و کربلا شاهد این ادعاست ، جنگ عراق با ایران از سوی صدام و حزب بعث بود. بسیاری از سربازان عراقی با اکراه، زیر فشار و با تهدید کشتار خانواده ها مجبور به شرکت در جنگ می شدند .

               

http://goo.gl/ryCMn7

 

5 - اهانت به اسرای ایرانی در بغداد و شهرهای غیرشیعه گزارش شده است. البته افراد مساله دار در هر شهر و ملتی وجود دارند .مانند تروریستهای کثیف مجاهدین خلق که خود را ایرانی اصیل می دانستند اما در دامان صدام و بر علیه کشور خود می جنگیدند و به خاطر ایرانی بودن راحت در کشور تردد و اطلاعات حساس را به صدام می دادند (علاوه بر ترورهای داخل کشور) و سایر تروریستهای اصیل آریایی کثیف و نژاد پرست از قبیل کومله و دموکرات و ...

                http://badriyoon.com/25727?print=1

www.irdc.ir/fa/book/375/default.aspx

 

 

6 - مظلوم مظلوم است و خون هیچ کسی از خون دیگری رنگین تر نیست مگر آنکه مظلومتر است در همه ملتها یاری مظلوم ارزش است و حتی غرب هم اسطوره های خیالی چون رابین هود، زورو، سوپرمن و .. را برای تکریم ظلم ستیزی تولید نموده؛ آیا سزاست ایرانیان با پیشینه سرشار از قهرمانان حقیقی، ظلم ستیز و پاک، راه بی تفاوتی پیشه کنند؟!

نویسنده بی اعتقاد شبهه، حداقل داستان کاوه آهنگر را مطالعه کند !

 

http://isna.ir/fa/news/92022416075

 

*7 -  بسیاری از عراقیهای ناراضی بدون درگیری خود را تسلیم ما کرده و بسیاری داوطلبانه همراه با مجاهدان عراقی، تیپ "بدر" را علیه رژیم بعث ایجاد و به نفع ایران به میدان رفته و شهید شدند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930418000294

رای گیریها برای تغییر نام خلیج فارس جعلی هستند. منبعی هم برای ادعای رای دادن مردم عراق به تغییر نام خلیج فارس وجود ندارد .

http://shayeaat.ir/post/201

علاوه بر کمکهای مستقیم مردمی به نیازمندان ، کمیته امداد نیز مشغول به خدمت در زمینه رفع محرومیتهاست و مبالغ کمکهای داخل کشور تنها صرف نیازمندان داخلی می شود و ریالی از آن خارج نمی شود.

 

http://isna.ir/fa/news/93101608558

9.کمک به نیازمندان داخلی تضادی با کمک به مظلومین سایر کشورها ندارد. بسیاری از هموطنان علاوه بر کمک به نیازمندان داخلی، داوطلبانه مبالغی را جهت کمک به سایر مظلومین چون مردم فلسطین در نظر می گیرند.

 

http://tmubasij.ir/?p=5882

10 - بر اساس آمار ستاد بازسازی عتبات، هزینه های این اماکن تنها از نذورات مردمی تأمین میگردد .

آیا نویسنده و همفکرانش اختیار مال خود را برای خرج کردن در آنتالیا و اروپا و دوبی را دارند، اما مردم معتقد، باید بازخواست شوند ؟!

 

http://www.seratnews.ir/fa/news/89733

11در کمک به نیازمندان شروط اصلی، وجود نیازمند و توان یاریست و در نظر گرفتن شدت نیاز .

امثال ضرب المثل "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" با فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و حتی فرهنگ اصیل ایرانی بیگانه و از نظر عقلانی نیز مردود است.

 

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=282986

12نویسنده ضمن نشر اکاذیب ، حقیقت وجودی خود را که خالی از عاطفه ، اخلاق و انسانیت است نمایش می دهد !

سواستفاده ناپسند است و برای آنان که مسوولیت یا وجهه ای دارند بدتر، اما خطای عده ای بهانه ای برای تخریب سایرین نیست.